SOMMER ACKTIVITETER

sommerferien er Hermes tilbage med gymnastiklejr og ferietræning! Er dit barn mellem 5 og 16 år og elsker han/hun at hoppe, springe, lave gymnastik og akrobatik sammen med andre... Så er efterårets aktiviteter lige noget for jer!

I kan tilmelde jer via nedenstånende link: https://hermesgf.klub-modul.dk/eventoverview.aspx

PRAKTISK INFORMATION

5-8 år (Piger og drenge): SOMMERFERIE TRÆNING

• Uge 26,27,28,29 fra Mandag til Fredag
  • Kl.14.30 til kl.16.00. Vi mødes udenfor Flintholm svømmehal, hvor trænerne henter børn og unge. Der må ikke være forældre i hal og klublokale.

• medbring vandflasker
    • Have sportstøj/bevægeligt tøj på. Alle børn skal være omklædte hjemmefra.
    • Håret skal være opsat
    • Ingen smykker og ure
    • For at kunne tilbyde aktiviteter på en sikker måde, anbefaler vi alle vores deltagere at tage en test inden den første dag de kommer og selvfølgelig fortsætte med at følge Sundhedsstyrelsens generelle retningslinjer. Bliv hjemme, hvis I har symptomer.
    • Vi sørger for spritte hænder og fødder før undervejs og efter træning, holder afstand når det er muligt og rengør udstyret og regnskaber.
    • Såfremt nogle bliver testet positiv eller får symptomer bedes I orientere os herom, så vi kan stoppe eventuelle smittekæder.

9-16 år (piger og drenge): GYMNASTIKLEJR

• Uge 26,27,28,29 fra Mandag til Fredag .

• Kl.9.00 til kl.13.30. Vi mødes udenfor Flintholm svømmehal, hvor trænerne henter børn og unge. Der må ikke være forældre i hal og klublokale.

• Medbring madpakke og vandflaske.
    • Have sportstøj/bevægeligt tøj på.  Alle børn skal være omklædte hjemmefra.
    • Håret skal være opsat
    • Ingen smykker og ure.

Mange tak for jeres støtte og for at overholde retningslinjerne