Vi er glade for at kunne meddele jer, at vi har datoerne for tilmeldingenperioden for den nye sæson 2021-2022!

•  Alle nuværende medlemmer kan tilmelde sig fra den 3. August kl. 10. I vil modtage en mail med tilmeldings link. I skal betale og tilmelde jer, inden d. 10 august, hvis I ønsker at beholde jeres plads.
    •  Hvis det hold, vi har tilbudt dig, ikke passer jer, kan I skifte til andre ledige hold fra den 10. til den 12. August.
  • Den 13. august kl.10 er der tilmelding åbne for alle nye medlemmer. Vær opmærksom på, at vi i løbet af weekenden ikke kan svare på jeres e-mails.
Her kan i tjekke holdkatalogen til næste sæson. (sidste opdatering: 12 Aug)- Vær opmærksom på, at der stadig kan være nogle ændringer.